Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 februarie 2016

a sti si A FII CEEA CE STI

Aceste cuvinte sunt adevarate, dar desigur un adevar potential DACA fiecare dintre noi nu isi va duce ENERGIA ATENTIEI sale catre aceasta manifestare.
Este drept ca deja foarte multi pe planeta cocreaza aceasta noua REALITATE, desigur fiinte constiente si luminoase. In  ce ma priveste, big pharma nu incepuse sa ia aceasta amploare dementa cand eu deja eram lamurit ca nu am nevoie nici macar de o aspirina. Sunt poate cinsprezece ani de cand din farmacii doar  crema de galbenele am mai luat, din cand in cand.  
La televiziuni cam de tot atatia ani nu mai privesc, dar inteleg din relatarile multora din prietenii care ma viziteaza ca produsele farmaceutice detin ponderea in reclame. Mai vad si pe net diverse campanii de "promovari", si nu pot pricepe de ce atata lipsa de discernamant. Oare chiar e greu de "vazut" ca omenirea s-a descurcat milioane de ani fara pastile? E greu de inteles si acceptat ca orice substanta de sinteza introduci in corp, nimeni nu iti poate garanta nu numai lipsa fenomene adverse dar si din cele ce pot aparea pe termen lung, eventual peste generatii? Nu ne este limpede ca avem de-a face cu o industrie dementa dornica de profit, pe orice cale, si ca chiar nimanui nu-i pasa de experienta ta ci DE A LUI?
Nici macar nu-ti trebuie discernamant ca sa intelegi toate astea ci un minim bun simt este suficient. 
TOATE resursele de reechilibrare se afla IN NOI, eu am verificat in experienta acest mare ADEVAR, iar daca chiar te panicheaza o durere, apeleaza la noninvazive, medicina naturista cunoaste suficiente remedii, carora acum li se adauga cateva noi concepte finalizate in cateva obiecte destinate restabilirii armoniei la nivel de celula/energie/organ/tesut. Se vor diversifica pentru ca se cerceteaza in diferite locuri simultan, dar toate sunt mijloace noninvazive, vehiculand infoenergii/vibratii.
Construirea sau/si obtinerea lor nu este sofisticata, se au in vedere doar cateva principii, care deja sunt concretizate in diferite variante constructive de "health-pen"-uri (creioane de sanatate), cu care se stimuleaza sau disipa diferite blocaje energetice (in fond toate disfunctiile cam asta sunt) si niste pachetele ("patch"-uri de sanatate), in acelasi scop si continand un suport absorbant impregnat cu GANS, in special de CO2 sau complex, ambalate ermetic in folie, pentru a nu veni in contact cu pielea.
Acest RESPECT pentru integritatea vehiculului, concretizat prin lipsa de contact, mie imi pare un argument bun pentru a se prefera inghitirii de substante de sinteza. 
Eu unul nu am frici din multe motive dar evident ca neavand nevoi, nu am de ce sa-mi pun problema nici acum nici in perspectiva de a ma ajuta de ceva exterior mie, ca atare nici de aceasta noua varianta, oricat as fie eu de acord cu ea. Totusi cazul meu nu este reprezentativ deocamdata, dar va rog eu ca prieten, ganditi-va daca chiar va e utila inghitirea de hapuri! 
Inspiratie buna va doresc fiecaruia! 
Vechi dar la fel de actual!

Niciun comentariu: