Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 decembrie 2016

putina "optica"

Prin "optica" putem intelege modul de a privi/"vedea" ceva, dar si modul tehnicist in care ne putem explica niste fenomene ale luminii. 
Dar si prin "lumina" intelegem mai multe lucruri. Putem face referire la un spectru de frecvente pe care am fost programati sa il decodifcam ca si o manifestare fizica. Dupa cum putem sa largim spectrul de frecvente la care ne referim si sa consideram vibratia fiind Lumina. Sau sa numim "fiinta de Lumina" un om al carei constienta depaseste uzualele baremuri ale jocului de'a orice din planul  experientei, o asa numita fiinta treaza. 
       Mi-am propus sa scriu acest articol din cel putin doua motive. Unul ar fi acela ca sunt convins ca pentru multi Creatia nu are un mod imagistic de explicare, notiunile parand abstracte si fara sens. Un alt motiv ar fi acela ca il consider necesar ca preambul la o postare imediat urmatoare, unde aceste explicatii extinse nu si-ar gasi locul.
      Am pus aici cateva imagini care fac referire la lumina, traversand niste medii "optice", de unde se "amprenteaza" cu anumite "informatii de culoare". Pasionat fiind de fotografie de pe la paispe ani, aparatul de marit din vechile noastre laboratoare foto domestice era firesc sa ma inspire. Desigur de dragul imagisticii apelez la presupusa fizicalitate, desi multi deja stim ca ea este doar un joc al perceptiilor. Doar logica fenomenelor este de urmarit.
     Prea multe eu nu cred ca as mai avea de adaugat, deoarece pe imagini este destul de lamuritor scris. Desigur ca limitele sugerate sunt doar explicative, spre exemplu ORICINE poate alege sa evite in mod individual filtrele, desi "normale" pentru altii, dupa cum "lumina necreeata" este disponibila  si la nivelul planului experientei, etc. La fel de limpede este ca Lumina, trecand prin filtre isi pierde calitatile Sursei, proportional cu densitatea si numarul lor. In ce priveste numarul, va asigur ca tinde catre infinit in zilele pe care le traim, deoarece conditionarile s-au inmultit exponential. Grav este ca sunt considerate "normalitate".
      Ca exemplu, datorita "Black Friday" si dupa doua saptamni curieratele sunt asaltate de expedierea catre destinatari a comenzilor facute ATUNCI, sau astazi 18 decembrie soseaua nationala este blocata pe ambele sensuri de cozi depasind un km. pentru accesul la Auchan...
 


As mai adauga ca ceea ce numim fiinta trezita sau constienta sau "fiinta de lumina" este cea care a reusit sa evite/ sa se scoata de sub influenta cator mai multe filtre, ea racordandu-se "inalt" la Lumina care are calitatile Sursei. Este dificil si este o munca individuala de cercetare a nevoilor reale, a adevarurilor partiale de care fiecare este bombardat, de evitarea hipnozei generale si atat de facil indusa. In ciuda aparentelor, tot mai multe individualitati realizeaza diferite etape ale propriei treziri, dar nu vad posibila o generalizare a fenomenului si tind sa cred ca frecventele vor produce o "cernere", sub o forma sau alta. Constienta/vibratie cat mai ridicata doresc pentru cat mai multi!!!!!!!!!!!!!!!!

luni, 7 noiembrie 2016

o "recomandare ciudatica"...

Desi urmaresc cu mult interes toate succesele obtinute in directia sugerata de Keshe, convins fiind ca este util sa exersam Crearea de la nivelul cauzelor, sa nu ne mai iluzionam ca tot ce putem este sa miscam detalii ale planului manifestarii/contexte/conjuncturi de joc, desi sunt interesat si eu ca oricine altul de o independenta energetica si deci de dispozitivele energetice de tip MaGrav si felicit pe cei ce au depus si depun pasiune si creativitate pentru orice watt castigat, in viziunea mea totusi urgenta intai este eradicarea suferintelor "masinutei" numita si corp fizic..
In viziunea mea, inca dispozitivele MaGrav sunt neintelese din capul locului, deci nu la executie ci chiar ca viziune si astept sa am eu insumi o "imagine limpede" despre  acest gen de dispozitive, care IN MOD CERT vor fi cu mult mai simple si logic functionale.
Nici in zona armonizarilor starii de bine ale corpului nu sunt adeptul convins al "regulilor" sugerate pana acum, din multe motive. 
Unul PRIMORDIAL ar fi acela ca se risca sa se cada in iluzia ca un "ceva/cineva" poate opera asupra a ceva ce ne-am obisnuit aiurea sa denumim ca "boala". Toate aceste structuri aerate de tip "nano" sau GANS creeaza campuri, conform cu elementul din care provin sau catre care duc, dar importanta este constientza si Intentia Creatoare. Campurile respective, chiar mici initial, vor fi dinamizate, marindu-se, si vor atrage din jur elemente rezonand cu ele, dar si cu nevoile de optimizare ale structurilor corpului, ele fiind cele care "cer" acest aport. Asa cum un MaGrav energetic va furniza tensiunea si curentul SOLICITAT de dispozitivul consumator.
Ce-i drept, pentru mintile noastre dornice de ordine si intelegere, probabil e simplu de acceptat ca GANS-urile principale sunt cele trei deja celebre, chipurile caracterizand structurile emotional, sau corp fizic sau mentale, dar sa fim seriosi...am fi DIN CUPRU !!!
A nu  se crede ca sunt in pozitia de "gica contra" si nici de "taciturn in scris" cum amuzant un prieten scria pe un grup despre cei ce NU PREA se manifesta, insa chiar am ceva experienta la "scoala pamant", unde am fost martor traitor al aparitiei sau dezvoltarilor multor tehnologii. Primul aparat de radio era o bijuterie mica din bachelita, cehesc si se numea "Tesla", iar inauntru avea cateva lampi si multa izolatie din carton, parafina, bobine in aer, capacitori giganti tot din hartie ca dielectric...Condensatorul variabil cu care faceai acordajul era un monstru metalic cu armaturi intrepatrundu-se, cantarind minim 250 grame...Era prin '54...Deci STIU cum arata inceputurile si CRED cu convingere ca va trebui sa fim foarte atenti si creativi, rezultatele nu au cum sa nu apara...
Evident PEN-urile creeaza camp si logic acest camp va urmari intentia noastra, unii au cautat evidentierea acestui camp prin inghetarea apei desi NU CRED CA ESTE RELEVANT, acolo se evidentiaza doar o interactiune intre o parte din campurile posibile, cu apa si cu procesul de inghetare, DAR un camp nu este prea facil de focalizat intr-atat incat sa recomanzi stimularea cu pen-ul a punctelor de acupunctura sau chiar zonelor reflexogene. DA, cu un ac nanoinvelit este posibil.
Pen-ul da rezultate asupra zonelor mari, gen organe/tesuturi. Eu am obtinut in propria experienta rezultate privind deblocari tensionale la mictiune si dinamizari ale intestinelor, chiar si numai tinandu-l pe ombilic. 
Revenind la titlu, de cateva luni am incropit o forma de pachetele gen ochelari, continand in cele doua pungute destinate ochilor un amestec de GANS complex, cu pudra din frunze de corn si o hartie/filtru impregnata cu propolis. In mare cred ca am mai vorbit despre ei.

Intre timp am experimentat, desigur intai asupra mea. 
Concluziile la care am ajuns ma fac sa scriu despre ei acum.
Ca prima observatie, plasarea lor impune parca o stare meditativa. Posibil si datorita proximitatii cu pineala. Chiar induce somnul. Mentinerea lor pe ochi timp de cca o ora/doua duce insa la un rezultat surprinzator, care pentru mine a fost de real folos. As fi putut eventual sa ma si "panichez", daca as mai putea experimenta asa ceva...Pentru ca, cam timp de doua ore poti constata ca abia distingi contururile la obiecte. Iar asta NU SE MODIFICA NICI daca pui ochelarii. 
Spun ca m-a ajutat pentru ca AM INTELES CUM lucreaza GANS-urile. Am fost obligat sa constat ca "vedeam" totul "fumans", cetos parca, lipsea "definitia exacta"...practic disparuse conditionarea probabil a tuturor muschilor care permit focalizarile. Dar disparuse atat de profund incat nici cu efort de vointa nu o puteam realiza. Parca era UN NOU INCEPUT in actul vederii.
OK, am decis sa profit si nu mai pun ochelari, lasand muschii sa o ia de la inceput. Ii foloseam doar la calculator si acum sunt scosi din aria in care m-ar tenta sa ii apuc.
Treptat, desigur ochii s-au adaptat si detaliile au reaparut in totalitate. Cam in doua ore, privind atat catre orizontul larg oferit de fereastra cat si la decorul din jur. 
Datorita acestei "deprogramari" tind sa cred ca ochiul oricarui om cu probleme poate fi reeducat, doar ca acela chiar TREBUIE sa isi doreasca foarte mult sa scape de lentile de orice fel. Altfel nu are sens sa aloci atata timp trecerii prin astfel de experiente. Pentru ca, odata ce ai pornit-o, timp de doua ore CHIAR NU POTI fii operational, ca vedere. 
Pentru cei care CHIAR VOR SA INTELEAGA pe propria "piele" cum lucreaza GANS-urile, stergand destul de rapid falsele programari, poate fi un experiment valoros. 
De aceea am zis ca este "o recomandare ciudatica"...este pentru..."ciudati"...
Numai bine va doresc tuturor, ciudati sau mai putin... 

marți, 25 octombrie 2016

...sa zic ca Keshe: "poate nu ati inteles...!"

Iar nu am mai postat de mult si poate nu o faceam DACA azi o prietena nu ar fi considerat sa imi trimita un feedback la niste plicuri cu GANS si apa plasmatica trimise pentru ea si familie.
Este desigur o dragutza, din vasta categorie aflata intre "doua lumi", care inca incearca sa impace si capra si varza, adica sa fie si in consonanta cu parerile altora dar si PE UN DRUM CONSTIENT PROPRIU...
Necomentand sansele acestui tip de "demersuri" dar subliniind ca DESIGUR i-am sugerat CE INSEAMNA sa abordezi aceste "solutii novatoare", de care se pare ca a fost tot timpul constienta, revin aici cu sugestii privind exact acest CAPITOL al INTELEGERII.
Mare parte dintre noi am inteles -sau pretindem, pana ne "loveste ceva"- ca alopat inseamna sa tratezi efecte si nu cauze. Unii am inteles chiar mai mult, in sensul ca nu pot exista efecte fara cauze, si ne-am indreptat atentia "mai sus", spre ganduri/sentimente. Asa au aparut o sema de noi abordari alternative ale "defectiunilor" ce intervin la masinuta numita "vehicul de constiinta pentru acest plan".
Doar ca Keshe ne provoaca putin diferit. El cauta sa ne explice, ca  unora ce am parasit conditionarile dense de tip 3D, ca inaintea proceselor numite si percepute ca "fizice" se afla procese numite plasmatice. Ele sunt de densitati greu sesizabile sau imposibil de pus in evidenta cu mijloacele 3D cu care suntem obisnuiti. Ca atare MAI INTAI e indicat sa lucram cu ele si abia apoi sa putem cuantifica rezultatele.
De fapt NI SE PROPUNE O SCOALA, in care sa aflam ROLUL NOSTRU DE CREATORI CONSTIENTI, in baza starilor noastre de armonie si lucrand constient cu instrumentul numit INTENTIE COERENTA.
NU afirm ca ar fi cel mai inalt nivel al Creatiei. Si in nici un caz NU RECOMAND sa mai duceti cu voi conceptul de vindecare/tratament deoarece presupune un nivel DUAL de gandire si asta nu mai are ce cauta in dimensiuni "cauzale". Ar insemna sa trageti dupa voi "boala" ca si concept, ori ASA CEVA NU EXISTA! 
Orice MANIFESTARE este precedata de campuri si energii creatoare. Blocajele energetice le-am avut si inca le mai avem cu totii, altfel "masinuta" noastra ar straluci. Pana sa ajungem insa la aceasta stralucire va fi util sa intelegem prin experiment INDIVIDUAL si doar prin REZULTATE, cat de dibaci am reusit sa fim.
Fotografiile de tip Kirilian ne-au ajutat sa intelegem ca exista o matrice energetica, in care doar constientza INCONSTIENTA blocheaza depunerea/completarea cu materie/celule. Va fi util sa COMPILAM IN NOI toate nivelele de CUNOASTERE la care ne-am acordat accesul de-a lungul anilor si sa ne facem o proprie CALE de redobandire a stralucirii. Prea mult nu ne va fi de folos citirea a ceva deja prelucrat de un altul deoarece ar ramane concept inca multa vreme.
In ceea ce priveste plasmele-asa cum sunt ele "vazute", diferit fata de fizica clasica, de catre Keshe- pot marturisi ca dupa multe luni de experimente si pe mine m-au uimit-evident CA REZULTATE.
Spuneam intr-o postare anterioara (de prin primavara) ca am pus cateva plicuri cu apa plasmatica intre salate. In afara faptului ca au catalizat dezvoltarea acelor plante in mod evident, a trebuit sa remarc faptul ca au stat o vara intreaga sub soare, in contact cu solul si dupa spalare sunt limpezi ca in ziua in care le-am ambalat...minim 6 luni sub cerul liber si apa este la fel de limpede.
Apoi o alta observatie facuta de fiinte de incredere este ca armonizeaza spatiul, ca transforma starile celor din zona lor de influenta, ca chiar alimentele nu se depreciaza ca inainte. Eu a trebuit sa observ ca simpla vecinatate a plicurilor cu apa plasmatica nanoacopera cuprul, desigur IN TIMP. Presupun ca nici nu este musai sa ai un MaGrav in casa pentru a nanoacoperi intreaga instalatie si prin INTENTIE sa reduci consumul de energie electrica. Doar e posibil ca timpul necesar sa fie ceva mai mare. Si INTENTIA CLARA SI SUSTINUTA-ca in orice iti propui.
La fel ca si plasmele (apa plasmatica fiind doar un mod de prezentare cu suport "material") GANS-urile au deja o informatie reprezentand materia din care provin. Ambele ca instrumente fac parte din oferta de "potentialitati" din care NOI putem alege CE ANUME SA CREAM!!
Ele nu SUNT CEVA! Ele pot deveni ceva/orice alagem noi. Numai ca va trebui ceva "antrenament" si rabdare, dublate de STARE DE ATENTIE. 
Am fost conditionati ca si echipamente mentale si DE ACEEA tranzitia catre CEEA CE SUNTEM DE FAPT va necesita etape. Scolirea noastra cu aceste "ajutatoare" sau materiale didactice o gasesc ca etapa necesara in munca individuala, a noastra cu noi insine.
Provocari avem atat de multe ca nici nu ne mai dam seama. Consideram majoritatea ca exista un proces firesc de imbatranire, desi eu am cautat si nu rezista nici unei logici acest asa zis proces. Mimetismul a luat locul logicii si consideram apriori TOTI ca ceea ce a fost valabil in cazul multora este "scris" si in exercitiul nostru de viata, dar e complet FALS!! 
Ni s-a "povestit" ca dupa a doua dentitie, eventual distrusa, doar implantologia ne mai face cum am fost si de acum sunt mari interese pentru a se pastra aceasta falsa informatie, doar ca in meditatiile intense, la frecvente ridicate eu imi simt amprenta energetica a dintilor in gura.
Marturisesc ca inca nu mi-am propus ca INTENTIE aceasta completare, dar poate daca mai multi am INTENTIONA ASTA, am descoperi si ca nu poate fi dificil, de vreme ce logic ar fi...
Eu STIU ca avem mult inca de recuperat nu numai din CUNOASTERE/INTELEGERE dar mai ales din corecte exercitii de viata. A pretinde ACUM ca esti perfect este o simpla ineptie. Dar nu si a fi convins ca este posibil ORICE!
Doresc tuturor cat mai multe succese experientiale!

luni, 29 august 2016

NOUTATI?...aparent, o multime!

Nu stiu la voi, dar la mine a fost o "vara fierbinte"...Nu din cauza temperaturilor exceesive-chiar nu au fost!-dar din multe alte "cauze".
Una importanta a fost numarul mare de prieteni care ne-au vizitat, si care au impartasit cu noi stari inalte de constienta/vibratie, unii aparent "noi", dar cu care probabil "ne stim" de cand..."pamantul". Au fost stari de comuniune profunda, pentru care eu sunt recunoscator si multumesc!
Consecvent ideii de a ma focusa infoenergetic asupra a cat mai putine lucruri simultan, am lasat mai deoparte preocuparile legate de evolutia fenomenului Keshe, chiar urmarind mai putin ceea ce s-a mai petrecut prin grupuri.
Chiar si asa, racordat pe verticala, am mai perceput si inteles anumite aspecte principiale despre cum si ce ar fi indicat sa nu UITAM!
Desigur ma bucur ca a aparut o schema hibrid, dar  total independenta de retea, chiar daca contine elemente ce nu au ce cauta intr-o tehnologie a punctului zero (anume doua compresoare de frigider), si care poate asigura independenta energetica a unui camin, cu cei 5Kw pe care ii asigura, dar e util sa observam rolul principal pe care il are pozitionarea subiectiva a celui care construieste device-ul. Cam la aceiasi concluzie au fost obligati sa ajunga si cei care au mers pe scheme inspirate din Tesla si care functioneaza destul de diferit, singura variabila fiind exact OMUL.
Schema a facut in cateva zile inconjorul lumii si a fost ulterior si explicata de Keshe, care a insistat asupra faptului ca, privita din punct de vedere electric schema nu poate functiona, dar functioneaza doar prin intelegerea campurilor plasmatice care iau nastere, daca se fac conexiunile respectand aceasta curgere si nu logica unei scheme electrice.
Ca extensie a logicii acestor intelegeri, mie imi este deosebit de limpede rolul de vector pe care INTENTIA PURA SI NECLINTITA a creatorului oricarui device il are, indiferent gradul de simplitate sau complexitate ce ar fi continut.
De la starea de potentialitate la cea de functionare efectiva TREBUIE sa existe o intentie care sa faca trecerea. Altfel putem avea conditiile ideale ca potential dar sa nu se petreaca nimic, lipsind energia care sa porneasca acele curgeri ale plasmei.
In urma solicitarilor, simplele pliculete cu GANS trimise de mine in foarte multe directii deja, au intors feedback-uri din cele mai interesante si destul de variate. La fel si apa plasmatica. Cu toate astea, daca ar fi sa am doar beneficiile obtinute in propria experienta cu propriul vehicul m-as declara foarte multumit. Am afirmat in varii ocazii ca nu am probleme pe corpul fizic si era perfect adevarat, daca ma refeream doar la confortul experiential. In ciuda acestei priviri de ansamblu, pe corp se manifestau anumite inceputuri dizarmonice, posibil datorate unor infoenergii pe care partial le "mosteneam" din familie, in special tinand de sistemul circulator sanguin. Ambii parinti au avut astfel de probleme, mama chiar incetand din viata in urma deplasarii unor cheaguri spre inima.
Ce pot spune, dupa sase luni de blanda experimentare, in sensul ca nu le-am utilizat zilnic ci ocazional, este ca pe nebagate de seama au optimizat sistemul circulator. Astfel anumite vase capilare deja sparte s-au refacut iar cheagurile sub forma de vanatai s-au resorbit de la sine. Pe de alta parte aparusera pe maini si picioare acele pete nesuferite, inchise la culoare, care de regula sunt puse pe seama unei defectuoase functionari a ficatului, care de asemeni au disparut. 
In mai toate "accidentele" gen taieturi sau loviri/ciupituri si-au facut simtit ajutorul. Si astea doar pana la faza simpla la care eu le-am produs pana acum.
Intre timp insa au mai "aparut" niste idei, parte deja probate cu succes, parte in curs de experimentare, dar toate "inspirate" in mod "suspect", in sensul ca nu sunt produs al mintii  mele.
Unul-de baza as zice-ar fi folosirea GANS-ului dezhidratat, adica lipsit de apa plasmatica din pliculet. Un prim avantaj ar fi acela ca plicurile nu ar mai avea "memorie", deci ar putea fi folosite de mai multi. Memoria apei facea ca plasmele sa aiba o formatare-dupa parerea mea.  Un alt avantaj ar fi rezistenta la folosire, deoarece presiunea exercitata de corp asupra fluidului interior le putea face sa cedeze.
Tot lipsa apei face posibila si mixarea cu unele pulberi din plante, cum ar fi frunzele de corn, cu deosebita eficienta in tratarea problemelor oftalmologice si recuperarea miopiei. GANS-ul ar dinamiza componentele active ale plantei, antrenandu-le dupa perceptia mea, in campul plasmatic oferit corpului, cu intentia clara DE OPTIMIZARE si nu de vindecare. Subliniez acest aspect esential in toate abordarile pretins "terapeutice": ca sa poti "vedea" vindecari vezi si boli/insuficiente/dizarmonii/dezechilibre si le dai energia atentiei tale, ca in orice experienta duala.
Ca atare am si conceput un gen de "ochelari" ce se pot aplica pe ochi in timpul repausului (meditatii sau somn). Proband, chiar induc/faciliteaza stari meditative, cel putin din experienta mea.
 Nu "beneficiez" de miopie, dar am avut in urma cu multi ani un puternic accident la unul din ochi soldat cu aberatii de imagine, pe  care intentionez sa le readuc la normalitate. De asemeni port ochelari la citit si calc, ceea ce s-ar cere optimizat.
In ce priveste plicurile cu GANS, imi propun sa ofer celor interesati un mix format din doua parti GANS uscat, in care este dispersat propolis pe un substrat de lemn tocat si adaugat ardei iute pulbere, care vine cu componenta Capsaicina 
Plicurile vor avea la partea de sus prevazut un canal pentru introducerea unui snur, cu care sa poata fi atasat in zona timusului, care mie imi pare util a fi stimulata/armonizata, la cei mai multi dintre noi.
Aceste modificari mi-au fost insinuate in constiinta oarecum dificil de explicat, dar am convingerea ca vor fi benefice in majoritatea suferintelor cu caracter cronic, actionand mai bland in lipsa apei plasmatice. (mai slabe "crize de vindecare"). Desigur experientele individuale vor fi cele care sa confirme ipoteza.
Din proprie experienta s-au dovedit foarte utili niste plasturi subtiri, usor de infasurat in jurul unui deget afectat de o ranire oarecare, care la mine au aratat cam asa, si pe care inca nu m-am lamurit cum sa ii standardizez:

 Contin doar pulbere de GANS si o hartie impregnata in propolis iar efectele sunt, dupa mine, absolut surprinzatoare. 
Ca unul care a studiat mult si utilizat propolisul si care ii si cunoaste "limitele" de confort in utilizare, gandesc ca prezenta lui sub forma de infoenergie dinamizata in campuri plasmatice poate fi salutara/benefica in multe armonizari.
Posibil insa sa nu procedez la un gen de standardizare a acestei forme ci sa o produc doar functie de solicitari individuale. Eu am folosit cam dimensiunea 30/100mm, potrivita pentru o falanga. Gandesc insa ca in utilizari dermato dimensiunile pot fi foarte variate. 
Desigur vom mai avansa in intelegeri si perceptii prin experienta, ca doar suntem la "scoala" cu totii! Sa ni le ducem cat mai confortabil!  

miercuri, 29 iunie 2016

...nu am mai scris, de mult...

Sunt multe cauzele pentru care fac pauze in postari.
De asta data s-a datorat propriilor observatii si intelegeri, apoi comunicarilor in privat cu destul de multi, vizitei unui prieten, meditatiilor ...
As incepe postarea cu un articol destul de valoros, al unui prieten pe care il apreciez mult pentru intelegerile lui, pentru tonul in care comunica si pentru tenacitatea cu care posteaza pe blogul intitulat "Tehnologia MAGRAV". Linkul este: stiintele-plasmatice-si-gospodinele 
 M-ar bucura daca v-ati face serviciul sa cititi acel articol pana la capat si sa vedeti si filmuletul de cca.17 minute din final. Asa veti avea sansa sa intelegeti atat un oarecare scepticism general cat si, MAI ALES, cel PROPRIU! 
Fara a vorbi in termeni "spirituali", tot ni se spune ca suntem conditionati sa credem ca "lumea efectelor"/manifestarii fizice/Maya este TOT CE EXISTA, pierzand sansa de a crea constient, in "lumea cauzelor", dupa intelegerea interactiunii fortelor magnetice si gravitationale, care creeaza  campuri si plasme, din care ULTERIOR abia iau nastere atomi, molecule...
Nu numai ca subscriu intru totul cu ceea ce se afirma in articol/film, dar se sustine prin Legile Creatiei iar ADEVARUL nu are nevoie de a fi demonstrat. Desigur ne-am situat "in balarii" crezand ca noi putem creea ceva ca sisteme inchise si de aici s-au generat imense erori si irosiri de resurse si armonie. ACUM-ul ne provoaca insa, individual si nu in turma, sa schimbam cat putem din falsele conditionari aflate deja ca si "valori" in constiinta colectiva. O va face fiecare dupa propria claritate si determinare. 
La aceasta va contribui apropierea si experimentul individual, plecand poate de la cele mai simple forme de "tehnologie" deja operationala si deloc sofisticata.

 Un exemplu este in imaginea de mai sus. Am sapat pamantul si aruncat o mana de seminte de salata verde, in urma cu cca. o luna. Dupa vreo doua saptamani a trebuit sa observ o dezvoltare inegala, grupul din dreapta fiind mult mai viguros decat cel din stanga, amenintat tocmai prin intarzierea in dezvoltare si de ciocurile pofticioase ale pasarelelor. Atunci am asezat intre firele lor timide vreo cinci pliculete cu apa plasmatica. Dupa inca doua saptamani situatia s-a inversat cumva, cele din stanga devenind mult mai viguroase, depasindu-le pe cele dezvoltate in dreapta...

 Fotografiile sunt luate de la aceeasi distanta.
 In perioada scursa de cand nu am mai scris am primit si multe si foarte diverse raportari asupra rezultatelor obtinute de unii experimentatori asupra lor sau a celor mai varstnici din familie.
Ca nota generala, se observa o mare diversitate de abordari, fireasca cumva, functie de nivelul de constienta a experimentatorilor. In ciuda parca a acestui aspect, multi din cei care nu numai ca nu au auzit vreodata de astfel de ajutor dar sunt aflati si in zona de nivel de constienta scazut, majoritatea fiind si la varste foarte inaintate, totusi rolul reparator al pliculetelor cu GANS s-a manifestat, major.
Au existat si "drame experientiale", cum ar fi amputarea unui picior, unde optimizarea vindecarilor postchirurgicale chiar a uimit si cadrele medicale. Sunt cazuri in care parca se "trezesc" instante superioare ale fiintei si determina mintea sa accepte si sa creeze jocuri de vindecare:
"Mai voiam sa iti dau feed back despre pliculete.
taica-meu face tot felul de experiente cu ele. spune ca si daca le are doar pe pat fara sa le aplice simte campurile energetice cum lucreaza.
le-a pus la o distanta de bont/picior, unu intr-o parte altul in cealalta parte, cam 10 cm si a simtit din nou cum il furnica si lucreaza,
apoi le aplica paralel sau in cruce pe picior si cauta la diferite ore din zi cand ii fac bine si ca il calmeaza. noaptea sunt mai intense efectele, in cursul zilei spune ca nici nu trebe sa le foloseasca.
iar plicul verde il are intr-o sticla cu apa care o tot reumplu si bea din ea cate o gura asa pe parcusul zilei. si interesant ca ii dusesem suc azi de fructe de padure si a preferat sa ramana la apa ca ii e suficienta si nu vrea alte lichide.
cam asta e.

super s-a pozitionat fata de toate astea
va avea beneficii maxime

ma bucur si eu ca se joaca fain cu ele
da, sinele ala chiar lucreaza
asa se pare."

Sunt multe raportari foarte interesante, din care mai spicuiesc:
"Buna seara, simt ca mi-am recăpătat cumva controlul asupra corpului. Durerile acelea cronice nu le mai simt decat cu ff mica intensitate, sau deloc. A crescut încrederea si a dispărut teama de boală. Si inca ceva ciudat...hmm, ma simt mai buna, mai calma, privesc oamenii altfel... Mai mare putere de concentrare desi pana ieri am avut niste dureri de cap halucinante. Astăzi, mi-a fost bine. Fii binecuvântat! Iti multumesc din suflet! Nu te cunosc personal, dar cred ca mi-ai facut cel mai mare bine din viata mea! 
 pup inima ta, mama, tare mult ma bucur de transformarile de care spui! Sa aud numai de bine! "
Sau:
"hi..am facut salata de vinete si vinetele erau iuti..acide
am pus putina apa de gans si a disparut
fantastic
super,mama, tenx de info
nu ai pt ce..e super..
si eu m-am taiat azi cu bomfaierul, am pus un plic pe sange, s-a oprit, inclusiv durerea, apoi am pus un plasture sa pot lucra
deja am folosit apa, nu am nici o problema

sunt fantastice
fa baie
da, sunt uimitoare
sunt mai potente in apa
azi am AVUT DUPA BAIE VALURI SI FRISOANE
la pliculete nu mai simteam ..
dar vad ca baia e mai puternica
se obisnuieste corpul cu plasma
da
dar ai nu inseamna ca nu lucreaza-te pacaleste doar
am obs la baie
oricum eu dorm pe ele
le simt reci la spate
multi dorm cu ele, ba sub perna ba prin dif locuri cronicizate
sunt fantastice
i am dat apa cainelui
fornaia tare
e buldog
si nu mai face asa urat
superinteresant
continua...
rau nu ii poate face

nu
a inceput sa lacrimeze
si nasul ii e umed
asta e sanatate la ei
asa stiam si eu
da
k..tinem legatura
pup, somn bun tie,mama!
multumesc si voua
.........................................
si..cainele meu are pb cu inima si plamanii, mi a confirmat veterinarul azi
poti sa faci un medalion pt zgarda?
daca se poate, daca nu pot eu din un gans sa-i improvizez eu ceva?
ce spui..
"
Sau: 
"Pup Octav, m-a sunat tata incantat ca piciorul lui alb si rece e roz si caldut😊 "
Sau: 
"nu ti-am mai scris ca sa nu te incarc cu nimicuri
se pare ca rana degetului mamei e tot mai mica
acum singura problema e sa se vindece osul
ca a fost tras si presat cumva intr-o masinarie
isi pune pliculetul de la tine si bea apa cu gans
pup-se va vindeca si osul
da, sper sa fie totul bine
ALEGE, nu spera!
stiu ca ai dreptate dar pe mine m-a destabilizat destul de tare asta, si pur si simplu inca nu pot decat sa tac si sa sper
bine. ALEG EU si pentru tine!
pup si salut-o din partra mea
multumesc mult
"
Sunt foarte multe marturiile si foarte diverse, dar ca nota generala as putea afirma ca afectiunile cronicizate in timp, dau reactii de vindecare destul de intense, care insa diminueaza treptat. Interesant imi pare ca, nu ma "risc" sa spun cum anume, dar aproape nimeni nu se sperie asa incat sa nu mai continue; parca se trezeste ceva, o instanta/intuitie care face ca omul sa-si gaseasca modalitatea proprie de abordare a relatiei cu aceste pliculete si sa poata continua.
Din propriile mele experiente deosebit de atente, pot spune ca am insistat cu acele forme de plic lung pentru incheieturi la glezne, ca sa pot observa pe mine insami ce se simte. Spuneam ca jumatatea de secol si mai bine de fumat pot suspecta ca a produs ceva modificari in circulatia periferica si, acum pot spune ca SE SIMTE CA LUCREAZA! Nu este deosebit de confortabil ca senzatie, dar intervine un anumit nivel de constienta care indeamna la a continua! Mai sunt si alte raportari ale disparitiei "vinisoarelor sparte" de pe la glezne.
Oricum, pastram legatura! Avem si optiuni?!!!?
 ...Ca un fel de P.S., tin sa multumesc pe aceasta cale celor care disipa in constiinta colectiva, prin intermediul prietenilor lor, aceste metode de abordare. Pana ce acolo nu se va modifica ceva semnificativ, inca vom ramane tributari rolului de victime ale vietii!!

marți, 14 iunie 2016

...dincolo de...Keshe!

DACA..,
priviti ATENT, acest blog l-am pornit cam pe 06.06.2013.
El se numeste "Punct si de la capat"- o noua paradigma.
Si are adugat: "  dincolo de PUNCTUL ZERO este un "loc de creatie" infinit, accesibil celor ajunsi la un nivel de constientza suficient de ridicat. CONDITIE DE BAZA: eliberati toate VECHILE CREDINTE LIMITATIVE!"
Desigur nu capul meu scria asta acum trei ani. PRIN MINE SE SCRIA! Eu habar nu aveam atunci ca exista deja un Keshe, cu tot ce asta insemna. Mie mi-a atras atentia, ca fapt divers, prin 2014 si abia in toamna lui 2015, prin conferinta de la Roma  cu adevarat. Si oricum prima impresie a trebuit ulterior sa mi-o revizuiesc.
Mie imi era clar ca pe directia pe care ne aflam inca, ca si civilizatie, ne-am proptit cu capul in zid, nemaiavand unde merge. Este prea evident asta, ca sa mai aiba nevoie de comentarii.
Cand am vazut cu adevarat ceea ce Keshe aducea, schimbarea paradigmei de gandire mi s-a parut si imi pare si acum, CEA MAI IMPORTANTA.
Ca individualitate sunt constient ca traieste o maxima neimplinire, vazand ca este foarte putin sau aproape deloc inteles. Chiar si de cei care sunt in preajma sa, sau se considera sustinatori. 
Provocarea care NE ESTE ADUSA prin el ni se adreseaza fiecaruia si este continuta in exact descrierea acestui blog. Cea subliniata cu rosu aprins, mai sus!
Poate nu toti ati inteles cand Bashar spune ca "vor exista/exista doua pamanturi", dar chiar asa este deja. Sunt inca alarmant de multi cei ce cred ca "materia" genereaza efecte si...DOAR EA! Si alarmant de putini cei ce au inteles ca este putin...invers! Si chiar mai putini apti sa genereze constient acest mare ADEVAR AL CREATIEI! Oricum, inconstient asa cream, chiar inconstienti fiind! Si-mare atentie- nu e vorba doar de nivele psihologice ci de tot!
Ca oricare, nici Keshe nu este doar ce pare, dar nici el nu si-a depasit toate limitele obtinute in propria sa conditionare. Este format de comunitatea stiintifica, in clasicele scoli inalte si ...este inginer!
Dificultatea de a aduce AICI cunoasterea INALTA o are din plin. Nu degeaba insista pe limba materna, printre altele...
Dar dificultatea principala este de a aduce nelimitarea SUB conditiile limitarii, si asta chiar nu poate reusi! Iar invitatia la nelimitare nu-i este nici lui la indemana, deoarece ea nu mai asigura o experienta comuna. Deci dificultatea REALA este gasirea unor modalitati chiar si numindu-le tehnologice, de a largi cu mult experienta umana, pastrand insa niste numitoare comune sau altfel formulat, un set de conventii comun acceptate. 
Orice creatie sau joc are un set de reguli/conventii care asigura participarea la acea creatie. Exact la fel este si cu o civilizatie. 
Acum multi au inteles, macar conceptual, ca noi ca si constiinte nu suntem limitati la acest plan al experientei, mult prea multi isi imagineaza ca ar renunta cu bucurie, doar ca asta nu constienta se numeste ci mai degraba depresie. 
Nimic nu este intamplator in Creatie iar "prezenta" noastra aici nu face exceptie. Nici aceasta schimbare de paradigma nu face! 
Ce ni se propune, de fapt, este ca sa devenim cu adevarat constienti de faptul ca suntem pe deplin creatori ai propriei experiente, ca intentia noastra cupleaza la campuri, care apoi genereaza fenomenologie, putand avea ca rezultat materie si/sau energie. 
Capcanele pot fi multe si in diferite registre, incepand cu dorinta de control si de SCOP! Dar si inexistenta unor numitoare comune poate fi o capcana, si inca una majora! Pentru ca nimeni nu ne poate impiedica sa experimentam, in baza unor NOI INTELEGERI, diferite grade de libertate creativa; dar tot nimeni nu iti va garanta ca te vei mai regasi printre noi. Te poti trezi ca zbori la infinit printre dimensiuni...crezi ca este foarte tentant?
Cred ca este si motivul pentru care Keshe incearca sa creeze niste "reguli", pe care le si lasa sa circule foarte rapid intre grupuri. Poate parea dorinta de control, doar ca poate fi vazuta si in acest fel.
In mod cert fiecare individualitate VA ALEGE! Are aceasta libertate si oricum ceva alegem mereu. Putem alege sa ramanem in continuare sub vechea paradigma, sperand ca ceva sa mai mearga. Eu chiar am privit foarte ATENT si chiar nu mai vad un "inainte" pe acea cale. Entropia a ajuns cumva la o limita, ramane doar o chestiune de timp sa inteleaga asta orice adormit. In cap cu capetele patrate care inca apasa pe "acceleratie"...catre nicaieri!
Asa cum vad eu, Keshe ne-a oferit o directie, viabila. Cu conditia ca noi sa ne asumam schimbarea propusa. Daca nu ne-o asumam, vom incepe sa demonstram cu toate aparatele de masura si control ale mintii ca ceea ce el cauta sa aduca este, de fapt, o simpla escrocherie. Si chiar exista aceasta tendinta! Si este foarte...fezabila, doar ca ...NU NE FOLOSESTE LA NIMIC!
Intorcandu-ne la Kybalion, prima Lege ne spune limpede ca ne aflam intr-un univers mental...Cand afirmi ca CEVA NU SE POATE, de fapt spui ca tu nu ai inteles/acceptat ceva. Sau ca iei ca baza a creatiei iluzia materialitatii si a obiectivitatii. OK, ai dreptul sa experimentezi orice vrei si orice grad de neintelegere/neacceptare, doar ai bunul simt de a o face DOAR PENTRU TINE! A spune ca ceva este escrocherie pt ca tie nu ti-a iesit mi se pare ca, de fapt, cauti partizani ai propriului esec, pentru a-ti justifica tie insuti o anume alegere, poate inconstienta.
Departe de mine sa afirm ca tot ce spune Keshe se sustine, pentru simplul fapt ca uneori sunt afirmatii care chiar "zgarie", cum ar fi perla cum ca din apa s-a epuizat oxigenul si de aceea nu mai produce GANS de CO2 !!! Sunt afirmatii pe care chiar nu inteleg de unde le scoate, dar putem deocamdata trece peste ele, urmand ca experienta sa demonstreze motivele intemeiate. 
Niciunul din noi nu este "mai" decat altul, ca atare sper sa aud cat mai putin termeni gen "autoritate" si altele asemenea, care s-au mai pomenit pe ici pe colo. Si mai sper ca "bunul simt si dreapta masura" sa nu imi mai aduca in fata ochilor "preturi" de mii de euro pentru cate un device, care nu s-ar justifica nici daca ar fi din aur!
Suntem in mijlocul ALEGERILOR proprii, subiectul desigur ramane "fierbinte" si eu imi doresc ca tot mai multi sa inteleaga ceea ce eu am avut in intentie cand am scris aceasta postare! Numitoare comune VALOROASE imi doresc, cu fiecare dintre voi! 

vineri, 10 iunie 2016

singura constanta este...miscarea/schimbarea

In jocul vietii, 
am perioade in care scriu si zile  in care prefer alte jucarii. Eu nu stiu sa ma plictisesc. Ca atare,  de cand nu  am mai scris, am inceput sa fac si pliculete cu "apa plasmatica" sau "plasma lichida", si deja am primit un interesant feedback despre cum lucreaza in apa de baut. Multumesc pentru informatie, tocmai ma "plangeam" ca nu am esantioane de apa diferite, ca sa pot intelege DACA doar coboara PH-ul (cum a fost la mine, de la 7,2 la 7), sau o regleaza, optimizand-o. Prietena care a testat avea PH-ul 5,5 si a obtinut in cateva ore 7, ...
"Buna seara!
am pus pliculetul cu apa plasmatica intr-o carafa cu apa/
buna/si am masurat cu hartie de turnesol alcalinitatea apei/
asa/
de la 5.5 a ajuns la 7 si ceva in decurs de vreo 0ra
wow
m-a dat pe spate!!!/
deci o face optima
/daaaaaaaaaaaaa
si....m-am convins, si asta e ff important/
ma bucur, mama/
cand vezi cu ochii tai...schimbi ceva in sitemul de convingeri de credinte/
asa e/
greu de schimbat de altfel
iti multumesc din suflet
astazi am purtat pe sub haine pliculetele
durerea de spate a cam cedat
vedem cu celelalte/
ma bucur-astept vesti bune/
multumesc"
In bucuria jocului, desi foarte multumit de aparatul de lipit pungi confectionat, avand partea activa lunga, imi cam limita creativitatea si am decis sa mai fac o varianta, mai micuta si mai mobila:


 Asa ca am inceput sa mai diversific, facand deocamdata Ramonei niste "bratari plasmatice" bine sudate, fara nici un risc de a ceda pe la imbinari.


Un pliculet de apa plasmatica l-am tinut cateva zile langa o plantula de ardei iute, careia nu-i mergea prea bine-nu stiu cauza, sta afara pe pervaz- si si-a revenit....Ne mai jucam si mai impartasim cu voi!
Numai Bine!

marți, 31 mai 2016

Legea 1 Kybalion-Legea Mentalismului

Revin cu aceasta "cea mai importanta" Lege,
datorita unei experiente personale, plina de inteles.
Poate si datorita comenturilor din ultimele zile, dar PRECIS pentru ca este UTIL DE INTELES/acceptat!
Cum am mai afirmat, eu ma joc in viata. Una din jucarii sunt aceste minunate computere, lumea"virtuala", softurile.
Cine crede ca, pentru a te juca, ar trebui sa te pricepi desigur se inseala; specialistul nu se mai joaca, el le ia foarte in serios...
Am in uz doua laptopuri functionale si desigur pe unul stau de regula.
El trebuie sa fie echipat cu foarte diverse programe utilitare si sa ruleze, pe cat se poate, o ultima generatie windows. Ca atare cand a aparut 8.1 l-am si montat. Pentru a nu-l incetini eu nu folosesc antivirusi ci un program care "ingheata" partitia "C", cea intai virusabila. Deci la restartare, orice bit de informatie care nu apartine configuratiei initiale, dispare. Sunt obligat la detalii, pentru ca sa puteti intelege. 
Acum, Win 10 a aparut deja de un an si am citit multe despre el, si pro si contra, deci TREBUIA sa ma joc cu el. Ca atare l-am instalat pe cel nefolosit uzual. Si doar l-am mobilat cu ceva programe, testand ce poate. Pentru mine, care sunt total transparent, este foarte OK. Dupa ce mi-am satisfacut curiozitatile, l-am lasat de o parte...pana ieri cand m-am gandit sa-l repornesc, sa poata beneficia de up-grade-uri, in caz ca sunt...

Nici pe el nu am antivirus si nici macar nu l-am inghetat...
Nu i-am mai atasat insa si mouse, gandind ca cele cateva miscari le pot face si cu touch pad-ul lui (nu le agreez prea mult). 
Evident, neiubind acest touch pad, imi asigur si "bucurii" consecutive, dar tot nu le inghit, invita la prea multe miscari ale mainii. Ca atare aseara mi-a "agatat"  bara de unelte aflata jos si mi-a tras-o fara ca eu sa observ la timp, pe latura din dreapta.
Nici o nenorocire, oricum ma jucam, doar ca NU ACOLO mi-o doresc eu! Am cautat sa o repun la locul ei dar fara mouse nu am reusit, asa ca am lasat-o pe azi. Doar ca...NU MI-A PLACUT!
Dimineata nu am aprins decat laptopul "inghetat", cel uzual. Dupa ce si-a facut instalarile, constat ca ...imi lipseste bara de instrumente, sa pornesc playerul de muzica...cu asta incep fiece zi! Unde am gasit-o?
Evident pe latura din dreapta! Nu m-am bucurat, din cel putin doua motive: in primul rand AM CALCUL INGHETAT, deci asa ceva IN LEGILE ACESTUI PLAN, NU SE POATE INTAMPLA!
Apoi, pentru ca AM FOST OBLIGAT sa revin in mine la Legile Creatiei! Sa le REVAD FORTA! Cu ochii inca adormiti!

 Din neatentie, aseara probabil am emis o emotie adaugata surprizei neplacute de a fi tarat bara in dreapta. Aceasta slaba cuanta energetica a rescris in partitia "C" a celuilalt calculator, INGHETATA FIIND, pozitionarea care m-a "suparat".
Evident l-am restartat ca sa revin la normal, am obtinut pozitia ei fireasca si am pornit playerul. Dupa circa 10 minute toata imaginea de pe display a tremurat putin, sesizand ca ceva s-a petrecut...desigur toolbar-ul era mutat iar in dreapta, cu calcul INGHETAT!
DECI, absolut nici un specialist nu ar putea explica asa o anomalie iar adevarata logica se impune: conventiile considerate de noi legitati ale ciclurilor cauza/efect pe orizontala experientei vor putea fi oricand/si SUNT surclasate de emisii pe care le facem in benzi de frecventa SUPERIOARE! 
Daca si la mine a putut avea loc asa o experienta, desi nu-mi permit emisii emotionale, va sfatuiesc sa aveti ATENTIA necesara pentru a putea observa ciclurile cauza/efect pe care chiar le declansati, pe verticala, adica din frecvente superioare celor ce regleaza jocul iluziei.
DOAR ASA se pot explica "esecurile" experientiale, cand noi pretindem ca am fost coerenti cu intentiile noastre, emotiile stergand toata propria creatie de joc. 
Imi doresc si mie dar si voua, cat mai multa stare de ATENTIE!
PS-intre timp am aflat si explicatia tehnica de  la prietenul Brisciuc, caruia ii multumesc, dar esenta ramane aceeasi: emotia schimba experienta!

luni, 30 mai 2016

mare CALITATE

 

MULTUMESC si imi cer scuze ca il postez fara permisiune AICI, Kate Tiss. Oricum profit ca sa iti multumesc pentru toate selectiile inspirate/esentiale si traducerile pe care le faci.
Fac aceasta postare deoarece rezonez mult cu modul in care OMUL observa natura si proceseaza concluziile in mod creator, in folosul sau. Au facut-o TOTI cei care au impulsionat mersul inainte al umanitatii. 
Mai mult eu nu voiam aici sa spun, vizionare...inteleapta! 
Nu voiam, DAR a intervenit un mic incident:
eu nu sunt un tip obisnuit cu munca fizica, mai niciodata tegumentele mele nu au fost incercate in activitati dure. Azi am vrut sa pornesc un trimer ca sa tund iarba, din cele cu aprindere prin tragerea de o coarda, care s-a opus atat de tare, in ciuda curatarii bujiei, ca mi-a produs rani. Ceea ce voiam sa va arat sunt niste poze facute la 10 minute dupa, -timp in care am tinut un pliculet cu GANS-uimit fiind de viteza de cicatrizare. Propria plasma/limfa acopera rana instantaneu si se usuca, protejand-o. 
Pentru mine este ceva absolut uimitor:


  

 

sâmbătă, 28 mai 2016

consideratii "personale"

Asa cum deja am afirmat, in multiple randuri, importanta fenomenului Keshe imi este foarte clara.
Dar la fel de important mi se pare sa ne situam CORECT, atat in noi cat si in afara noastra in raport cu aceasta noua paradigma.
Ea urmeaza FIRESC cresterea nivelului vibrator si de constiinta, care crestere A PREGATIT TERENUL pentru a face posibila, cu greu si asa, implementarea ei, cu ajutorul celor mai treze constiinte.
Daca abordarea fizicii cuantice ne-a facut mai constienti asupra faptului ca "experimentatorul ESTE PARTE din experiment", si asta a inceput sa ne ajute sa intelegem ca "lumea materialitatii" nu este pe atat de "obiectiva" pe cat am fost conditionati sa credem, acum mergem ceva mai sus, asumandu-ne rolul de constiinta constienta, care ALEGE rezultatul experimentului sau. Nu ca Kybalionul nu ne-ar fi atentionat ca legitatile unui plan pot fi surclasate de pe un nivel (de constienta/vibratie) superior...
Ceea ce ma determina sa scriu acest articol este intentia de a nu repeta greseli experientiale. Si nu sunt putine capcanele...
Din punct de vedere "vibrational" (si scriu in paranteza deoarece pe mine ma intriga lipsa din viziunea Keshe a acestei notiuni!), aceasta noua paradigma ne propune un joc de-a materialitatea, constient, manuit din zona campurilor si a intentiei creatoare.
Oricum JOCUL ASA ERA/ESTE, doar ca noi nu eram si constienti de asta...Ca atare am putea formula ca Keshe nu face altceva decat sa ne propuna sa devenim mai constienti de noi insine. Nu Creatia o schimbam noi in aceasta abordare ci MODUL CUM NOI O PRIVIM/INTELEGEM! "Frumusetea este in ochiul privitorului", nu?
Constat ca se incearca in mod total neadecvat sugerarea faptului ca avem in fata o tehnologie. Pentru poeti poate asa o parea, dar eu indraznesc sa spun nu numai ca e aberant acest termen pentru a fi folosit in noua paradigma, dar nici nu va fi vreodata vorba sa poata exista asa ceva. 
Daca individualitati cu pregatire tehnica au privit atent catre acest "drum" si au vazut formulari aberante, inteleg de ce nu avem alaturi de noi mult mai multi creatori. 
Este un MOD absolut nou ca experienta, pentru ca corespunde unui nou nivel de constienta si va genera experiente absolut inedite, dar NU FORMULAND ABERATII.
Este o provocare sa nu mai incerci sa supui experienta unui intelect limitat, este provocator si sa te descurci fara aparate de masura si control si fara acea logica ORIZONTALA, de tip cauza/efect...iluzorie. Si poate CEA MAI MARE provocare VA FI SA ACCEPTI CA intentia ta a generat INTOTDEAUNA rezultatul experiential. Acum ti se propune DOAR sa iti folosesti PROPRIUL INSTRUMENTAR...constient fiind.
Apar si vor tot aparea noi "ramificatii", unele derivand din viziunea Keshe, altele doar datorandu-se unui imbold pe directia nelimitarii, generat tot de Keshe. Asa au aparut Q-urile si Q conurile si vor tot aparea. Keshe nu le va mai putea nici re-cunoaste nici explica, pentru simplul motiv ca are ATENTIA focusata pe directia sa si ESTE FIRESC SA FIE ASA! Nu inseamna concurenta ci DIVERSITATE in Creatie...
Apoi banuiesc ca Keshe chiar intentioneaza inchegarea unei tehnologii, dar "ma tem" ca nu a privit el insusi ATENT ca asta va fi DOAR O PRETENTIE! Nimic nu se poate norma la acest nivel de vibratie/constienta, nici macar rezultatele experientei. 
La acest nivel OPEREAZA DOAR CREDINTA NESTRAMUTATA a faptului ca STII rezultatul, din simplul motiv ca ASA AI ALES SA FIE! 
Desi STIU ca nu am atins inca tot ceea ce...prin mine TREBUIA SPUS, deocamdata inchei aceasta postare dar NU SI SUBIECT!
Numai bucurii experientiale ALEGETI pe calea voastra!!! Puteti!