Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2016

...nu am mai scris, de mult...

Sunt multe cauzele pentru care fac pauze in postari.
De asta data s-a datorat propriilor observatii si intelegeri, apoi comunicarilor in privat cu destul de multi, vizitei unui prieten, meditatiilor ...
As incepe postarea cu un articol destul de valoros, al unui prieten pe care il apreciez mult pentru intelegerile lui, pentru tonul in care comunica si pentru tenacitatea cu care posteaza pe blogul intitulat "Tehnologia MAGRAV". Linkul este: stiintele-plasmatice-si-gospodinele 
 M-ar bucura daca v-ati face serviciul sa cititi acel articol pana la capat si sa vedeti si filmuletul de cca.17 minute din final. Asa veti avea sansa sa intelegeti atat un oarecare scepticism general cat si, MAI ALES, cel PROPRIU! 
Fara a vorbi in termeni "spirituali", tot ni se spune ca suntem conditionati sa credem ca "lumea efectelor"/manifestarii fizice/Maya este TOT CE EXISTA, pierzand sansa de a crea constient, in "lumea cauzelor", dupa intelegerea interactiunii fortelor magnetice si gravitationale, care creeaza  campuri si plasme, din care ULTERIOR abia iau nastere atomi, molecule...
Nu numai ca subscriu intru totul cu ceea ce se afirma in articol/film, dar se sustine prin Legile Creatiei iar ADEVARUL nu are nevoie de a fi demonstrat. Desigur ne-am situat "in balarii" crezand ca noi putem creea ceva ca sisteme inchise si de aici s-au generat imense erori si irosiri de resurse si armonie. ACUM-ul ne provoaca insa, individual si nu in turma, sa schimbam cat putem din falsele conditionari aflate deja ca si "valori" in constiinta colectiva. O va face fiecare dupa propria claritate si determinare. 
La aceasta va contribui apropierea si experimentul individual, plecand poate de la cele mai simple forme de "tehnologie" deja operationala si deloc sofisticata.

 Un exemplu este in imaginea de mai sus. Am sapat pamantul si aruncat o mana de seminte de salata verde, in urma cu cca. o luna. Dupa vreo doua saptamani a trebuit sa observ o dezvoltare inegala, grupul din dreapta fiind mult mai viguros decat cel din stanga, amenintat tocmai prin intarzierea in dezvoltare si de ciocurile pofticioase ale pasarelelor. Atunci am asezat intre firele lor timide vreo cinci pliculete cu apa plasmatica. Dupa inca doua saptamani situatia s-a inversat cumva, cele din stanga devenind mult mai viguroase, depasindu-le pe cele dezvoltate in dreapta...

 Fotografiile sunt luate de la aceeasi distanta.
 In perioada scursa de cand nu am mai scris am primit si multe si foarte diverse raportari asupra rezultatelor obtinute de unii experimentatori asupra lor sau a celor mai varstnici din familie.
Ca nota generala, se observa o mare diversitate de abordari, fireasca cumva, functie de nivelul de constienta a experimentatorilor. In ciuda parca a acestui aspect, multi din cei care nu numai ca nu au auzit vreodata de astfel de ajutor dar sunt aflati si in zona de nivel de constienta scazut, majoritatea fiind si la varste foarte inaintate, totusi rolul reparator al pliculetelor cu GANS s-a manifestat, major.
Au existat si "drame experientiale", cum ar fi amputarea unui picior, unde optimizarea vindecarilor postchirurgicale chiar a uimit si cadrele medicale. Sunt cazuri in care parca se "trezesc" instante superioare ale fiintei si determina mintea sa accepte si sa creeze jocuri de vindecare:
"Mai voiam sa iti dau feed back despre pliculete.
taica-meu face tot felul de experiente cu ele. spune ca si daca le are doar pe pat fara sa le aplice simte campurile energetice cum lucreaza.
le-a pus la o distanta de bont/picior, unu intr-o parte altul in cealalta parte, cam 10 cm si a simtit din nou cum il furnica si lucreaza,
apoi le aplica paralel sau in cruce pe picior si cauta la diferite ore din zi cand ii fac bine si ca il calmeaza. noaptea sunt mai intense efectele, in cursul zilei spune ca nici nu trebe sa le foloseasca.
iar plicul verde il are intr-o sticla cu apa care o tot reumplu si bea din ea cate o gura asa pe parcusul zilei. si interesant ca ii dusesem suc azi de fructe de padure si a preferat sa ramana la apa ca ii e suficienta si nu vrea alte lichide.
cam asta e.

super s-a pozitionat fata de toate astea
va avea beneficii maxime

ma bucur si eu ca se joaca fain cu ele
da, sinele ala chiar lucreaza
asa se pare."

Sunt multe raportari foarte interesante, din care mai spicuiesc:
"Buna seara, simt ca mi-am recăpătat cumva controlul asupra corpului. Durerile acelea cronice nu le mai simt decat cu ff mica intensitate, sau deloc. A crescut încrederea si a dispărut teama de boală. Si inca ceva ciudat...hmm, ma simt mai buna, mai calma, privesc oamenii altfel... Mai mare putere de concentrare desi pana ieri am avut niste dureri de cap halucinante. Astăzi, mi-a fost bine. Fii binecuvântat! Iti multumesc din suflet! Nu te cunosc personal, dar cred ca mi-ai facut cel mai mare bine din viata mea! 
 pup inima ta, mama, tare mult ma bucur de transformarile de care spui! Sa aud numai de bine! "
Sau:
"hi..am facut salata de vinete si vinetele erau iuti..acide
am pus putina apa de gans si a disparut
fantastic
super,mama, tenx de info
nu ai pt ce..e super..
si eu m-am taiat azi cu bomfaierul, am pus un plic pe sange, s-a oprit, inclusiv durerea, apoi am pus un plasture sa pot lucra
deja am folosit apa, nu am nici o problema

sunt fantastice
fa baie
da, sunt uimitoare
sunt mai potente in apa
azi am AVUT DUPA BAIE VALURI SI FRISOANE
la pliculete nu mai simteam ..
dar vad ca baia e mai puternica
se obisnuieste corpul cu plasma
da
dar ai nu inseamna ca nu lucreaza-te pacaleste doar
am obs la baie
oricum eu dorm pe ele
le simt reci la spate
multi dorm cu ele, ba sub perna ba prin dif locuri cronicizate
sunt fantastice
i am dat apa cainelui
fornaia tare
e buldog
si nu mai face asa urat
superinteresant
continua...
rau nu ii poate face

nu
a inceput sa lacrimeze
si nasul ii e umed
asta e sanatate la ei
asa stiam si eu
da
k..tinem legatura
pup, somn bun tie,mama!
multumesc si voua
.........................................
si..cainele meu are pb cu inima si plamanii, mi a confirmat veterinarul azi
poti sa faci un medalion pt zgarda?
daca se poate, daca nu pot eu din un gans sa-i improvizez eu ceva?
ce spui..
"
Sau: 
"Pup Octav, m-a sunat tata incantat ca piciorul lui alb si rece e roz si caldut😊 "
Sau: 
"nu ti-am mai scris ca sa nu te incarc cu nimicuri
se pare ca rana degetului mamei e tot mai mica
acum singura problema e sa se vindece osul
ca a fost tras si presat cumva intr-o masinarie
isi pune pliculetul de la tine si bea apa cu gans
pup-se va vindeca si osul
da, sper sa fie totul bine
ALEGE, nu spera!
stiu ca ai dreptate dar pe mine m-a destabilizat destul de tare asta, si pur si simplu inca nu pot decat sa tac si sa sper
bine. ALEG EU si pentru tine!
pup si salut-o din partra mea
multumesc mult
"
Sunt foarte multe marturiile si foarte diverse, dar ca nota generala as putea afirma ca afectiunile cronicizate in timp, dau reactii de vindecare destul de intense, care insa diminueaza treptat. Interesant imi pare ca, nu ma "risc" sa spun cum anume, dar aproape nimeni nu se sperie asa incat sa nu mai continue; parca se trezeste ceva, o instanta/intuitie care face ca omul sa-si gaseasca modalitatea proprie de abordare a relatiei cu aceste pliculete si sa poata continua.
Din propriile mele experiente deosebit de atente, pot spune ca am insistat cu acele forme de plic lung pentru incheieturi la glezne, ca sa pot observa pe mine insami ce se simte. Spuneam ca jumatatea de secol si mai bine de fumat pot suspecta ca a produs ceva modificari in circulatia periferica si, acum pot spune ca SE SIMTE CA LUCREAZA! Nu este deosebit de confortabil ca senzatie, dar intervine un anumit nivel de constienta care indeamna la a continua! Mai sunt si alte raportari ale disparitiei "vinisoarelor sparte" de pe la glezne.
Oricum, pastram legatura! Avem si optiuni?!!!?
 ...Ca un fel de P.S., tin sa multumesc pe aceasta cale celor care disipa in constiinta colectiva, prin intermediul prietenilor lor, aceste metode de abordare. Pana ce acolo nu se va modifica ceva semnificativ, inca vom ramane tributari rolului de victime ale vietii!!

2 comentarii:

George spunea...

NAMASTE dragă domnule . Mă bucur nespus să pot contribui şi eu cu cîteva obs. pertinente care au legătură cu CREIOANELE DE SĂNĂTATE şi CUPELE DE SĂNĂTATE sau BRĂŢARA DE SĂNĂTATE care sînt postate pe pagina mea de socializare ,găsindu-le ,dacă ai timp şi eşti curios pe Fb. la LUMINAR NANDO-unde postez doar info. de natură spirituală şi cîteceva din producţia mea de GANS şi APĂ de GANs din co2 şi ch3.Pot bifa în categoria rezultate că imediat după confecionarea BRĂŢĂRII DE SĂNĂTATE pe care o găseşti postată la adr.mea,aplicînd-o soţiei mele pe durata unei nopţi,-ea suferind de circulaţie periferică deficitară la nivelul membrelor inferioare,a doau zi s-a văzut cu ochiul liber o diferenţă de diametru între piciorul stîng-cel pe care am aplicat BRĂŢARA mai mic în diametru cu 2,5 cm şi cel drept care era la fel de butucănos ca înainte. Acum pregătesc materialele pt. conf. MaGrav-ului pentru reducerea cons.de energie electrică.Acolo E DE LUCRU CU MARE ATENŢIE. Hai ...la bună auzire şi spor la muncă...........GeorgedeDrobeta .Pe facebook sînt la LUMINAR NANDO.

octavian spunea...

DA, orice marturie este binevenita si oricare nou promovator al acestei abordari va face mult bine celor din preajma lui. Cel putin in prima instanta! Iti doersc doar succese si sa ne mai povestesti, aiuci sau in alte parti.