Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 ianuarie 2015

Despre VERTICALITATE

Exercitiul meu de viata mi-a demonstrat ca am o principala DATORIE, anume aceea de a-mi fi consecvent in pastrarea cu orice chip a ceea ce imi place sa numesc VERTICALITATEA FIINTEI. Altfel spus sa pastrez atentia pe aceasta componenta, legatura celui ce aici experimenteaza cu Sursa care il mentine in manifestare. Orizontalele vibrationale la care am experimentat au putut fi diferite, functie de nivelul de constienta si vibratie la care m-am gasit in fiecare ACUM al meu.
Se poate spune ca nu am fost un "trezit" de la bun inceput si ca verticalitatea atunci se suprapunea peste "demnitatea umana", dar intuitiv am stiut sa o pastrez. Pe masura ce trezirea a survenit componenta personalitatii s-a estompat iar verticalitatea a ramas ceea ce ERA FIRESC SA FIE.
Constient fiind de aceasta "sfanta" valoare a fiintei care sunt, nu numai ca respect dar chiar caut cu drag verticalitatea in toti cei care ma oglindesc in exercitiul meu de viata. Ii ajut pe cat pot sa si-o pastreze, chiar si prin simpla oglindire. Probabil ca oricum mai mult nu poti face pentru "un altul".
Desigur ca, daca cineva s-ar indoi, si-ar PERMITE sa se indoiasca de aceasta SFANTA VALOARE  a mea, nu i-as putea fi recunoscator.
Pentru ca astazi sa pot afirma toate astea fiti sigur ca, la orice provocare a "vietii", prima "grija" am avut-o exact la a pastra verticalitatea. Ori de cate ori a existat o provocare, am ridicat vibratia si am cautat sa rezolv dintr-un nivel superior. Asa am reusit sa o pastrez . 
Pentru ca sa o pot face am avut in vedere ca permanent sa fiu deschis la informatii, dar sa le  selectez cu discernamant. Nu contest dreptul nici unei informatii de a exista, dar nu oricare este utila drumului meu.
Sunt absolut convins ca CREDINTELE NOASTRE sunt cele care ne procura-constient sau nu-exercitiul de viata, EXACT ASA CUM ESTE EL, dar nu am nici cea mai mica indoiala asupra faptului ca fara nici un fel de credinta-cum unii mai sustin-ar mai putea exista ceva DE EXPERIMENTAT, inclusiv respiratia.
Despre CREDINTELE MELE nu inteleg sa conciliez cu absolut nimeni. Ele se pot modifica DOAR ca urmare a exercitiului MEU de viata.
Ca o fiinta treaza, constienta si informata am dreptul sa imi afirm aceasta STARE si sa pretind verticalitate atunci cand sunt abordat. Cand aceasta CONDITIE nu este satisfacuta, am dreptul sa refuz orice fel de dialog/relatie. 
Tot ceea ce am scris pana aici se vrea CADRU pentru a intelege motivele pentru care NU ACCEPT sa fiu prostit de catre nici o instanta, fie ea persoana, entitate, grup, sau ORICE ALTCEVA. Suport cu stoicism avalansele de informatii viciate, menite sa asigure inconstienta in experientele semenilor mei, dar voi face absolut orice imi va sta in putere pentru ca numarul celor adormiti sa scada. Desigur cel mai la indemana este ridicarea frecventei si constientizarea acolo unde ea este posibila.
Democratia nu cred ca poate insemna ca altcineva/oricine sa aiba dreptul sa imi limiteze cumva experienta, eu cel putin nu am semnat ca as fi de acord cu asa ceva. Posibil sa exagerez eu, dar am un adanc SENTIMENT ca ar fi momentul in care cei constienti sa isi asume aceasta STARE. Nu din alt motiv poate, inafara de acela ca inca se mizeaza exagerat de mult pe faptul ca se doarme si ca atare manipularea poate continua la nesfarsit. 
Este cazul sa consideram societatea umana O MARE FAMILIE, in care respectul pentru verticalitatea semenului sa fie garantie pentru propria ta verticalitate. Ar fi momentul sa uitam minciunile despre lipsa resurselor energetice si sa gasim care din variantele deja existente TREBUIESC PRODUSE, pentru a putea elibera presiunea din exercitiile de viata, asa incat creativitatea sa poata sa se afirme. Nimeni nu ma va putea face sa cred ca cei care NE SUNT REPREZENTANTI nu au avut acces la minima cunoastere la care orice copil are. Daca asa stau lucrurile am dreptul sa consider ca sunt prostit. Ca atare ca se atenteaza la verticalitatea mea. Iar la asta EU NU FAC RABAT!

Niciun comentariu: