Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 aprilie 2016

...Marturii si UPgrade-ri

Asa cum am promis, va tin la curent cu marturisiri din cele primite de la cei ce deja utilizeaza aceste pachetele. Desigur vor urma si observatii ale celorlalti, pe care eu insumi abia le astept.
Voi incepe cu propriile mele observatii, care mie imi sunt cele mai semnificative.
Dupa utilizarea lor sub forma de pachetel standard si observatia ca redau mobilitatea articulatiilor la falange, m-am gandit ca probabil optimizeaza si circulatia periferica, mai ales ca la un fumator de peste 55 de ani vechime, capilarele posibil sa se mai fi obstructionat. Doar ca forma de pachetel era destul de incomoda de a fi pastrata in ciorap si peste zi. Ca atare mi-am configurat niste pachetele sub forma mult alungita, apte de a imbraca incheieturile (maini, picioare) sub forma de bratari. O banda adeziva obisnuita sau una medicinala ajusteaza dimensiunea, prin suprapunerea partilor:

 Desigur articulatiile s-au "bucurat" de inventivitatea mea si chiar se percep mai "bine".
In acest fel nici nu ma incomodeaza cu nimic de la cotidian.


In continuare voi lipi cateva cuvinte de la cei sau despre cei care au utilizat:

"...imi trece durerea de sold 80% daca tin un pliculet noaptea acolo
iar mama este f bucuroasa ca i-a ameliorat durerea de la genunchi;
acuma vrea sa-si puna mai multe pliculete pe ea, dar unul singur cred ca e suficient la un genunchi, nu?
asa ca suntem bucurosi"

"vreau sa va spun ca lu Dan i-a trecut spatele si si-a mai revenit mult pt ca a stat toata noaptea cu gans; ieri era intepenit si se simtea rau....am zis ca mergem la medic azi, dar n-a mai fost nevoie, dimineata era mult mai bine.
Din ceea ce am experimentat noi, este o perioada scurta in care se formeaza parca o relatie cu gansul si apoi dintr-o data rezultat clar daca nu mai folosim, reapare problema dar in mai mica masura, iar il punem, si iar rezultat, deci nu este o intamplare"
...."pus toata noaptea, te scoli dimineata mai bine din toate punctele de vedere, si energic, nu numai fara durere; durerea trece 80%; la mama la fel cand nu le tine, ii reapare, dar nu asa rau; acum si-a pus si la ficat, si la genunchi".
"...foarte placut surprins de rezultat, Dan s-a uitat de dimineata pe youtube la Keshe, si a postat pe FB"...
Revin eu cu inca un "detaliu" , dupa mine semnificativ: 
Cum am mai spus, noi beneficiem de apa de izvor captat sub forma de fantana, de la care un hidrofor asigura toate necesitatile de consum apa. PH-ul masurat este de 7,2 deci apropiat de IDEAL(PH7).
Si noi bem apa dintr-o sticla in care am introdus un plic cu GANS. Dupa cateva ore, am remasurat PH-ul, care de asta data era OPTIM-7. Rezulta ori ca GANS-ul urmeaza intentia noastra si aduce apa la OPTIM, ori ca coboara PH-ul cu de la sine putere.
Interesant ar fi DE STIUT care este PH-ul apei furnizate de retelele orasenesti si cum il opereaza GANS-ul, dar eu nu am cum face aceasta verificare, neavand apa de retea. Voi continua sa postez orice pare interesant in observatiile celor ce au ales sa "se joace" cu astfel de mijloace de sprijin in "sanatatea masinutei" lor. Numai bine!

 P.S.Desigur si rasadurile mele de ardei iute beneficiaza de ajutorul pliculetelor... 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Valoroase observatii!
In sticla cu apa este cumva GANS de Fe? Din cate stiu dl. Keshe recomanda pe cel de CO2 pentru probleme generale de sanatate si energizare.

Multumesc mult pentru TOATE postarile!

Nausica

octavian spunea...

Buna, Nausica! Este GANS de CO2 nu de Fe.
Insa despre GANS-uri abia suntem f LA INCEPUT...
Ma bucura mult ca esti langa noi! <3