Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 aprilie 2016

Actualizari 2



Spuneam undeva ca am bucuria de a fi
foarte atent atunci cand "fac"  ceva, straduindu-ma sa asigur calitatea a ceea ce iese din mainile mele. Pentru ca pachetelele de sanatate sa ramana si in timp GANS, este necesar ca PH-ul sa fie absolut neutru, altfel alcalinitatile ar putea da nastere la reactii chimice, anuland calitatea de "sori" care radiaza campuri.
Un bun prieten a descoperit in padure un izvor cu PH 7 (neutru), cu care clatesc final GANS-urile. Pana la clatirea finala folosesc apa din izvorul captat, aflat in curte, sub forma de 
fantana, de la care e alimentata toata casa. 
PH-ul este de 7,2 in timp ce "apa plata" imbuteliata sub denumirea de "AQUA CARPATICA"  are, nici mai mult nici mai putin decat...8,2.
Asta  am avut in casa ca si comparatie, nu am nimic cu producatorul! Doar ca o recomanda pentru:

Din tabelul de mai jos reiese ca, de fapt, se apropie de apa cu bicarbonat de....sodiu! 8,4 ! Cu putin sub apa de mare!
Ce o fi insemnanad recomandarea scrisa cu rosu?

 Oricum, nu aceasta era tema pe care eu voiam sa o infatisez, doar ca E BINE DE STIUT, nu toti puteti masura PH-ul iar etichetele doar mint!
Ca experienta PRACTICA, am avut un eveniment personal, o arsura de la stinsul unei tigari, care chiar m-a facut sa sufar cca, doua ore, pana am ajuns langa un pliculet cu GANS.
Marturisec ca nici eu nu ma asteptam ca in mai putin de 15 secunde sa constat ca ...nu se intamplase nimic cu degetul meu! Nici urma de inflamatie sau de usturime! Tin sa va atentionez pe cei care deja aveti astfel de "pachetele" sa aveti curiozitatea de a experimenta ameliorari, nu conteaza genul de suferinta! TREBUIE sa iesim definitiv de sub iluzia ca corpul nu poate rezolva ceva, deocamdata chiar si cu un mic ajutor noninvaziv. Pe parcurs vom ajunge si la renuntarea la proptele, doar ca inca nu suntem COMPLET acolo.
Sunt dureri cu care ne-am cam obisnuit si le consideram "normale" in anumite situatii (cum ar fi cele menstruale, de ex.), dar toate pot fi usurate si chinul nu isi are rost. Deja sunt multi cei ce produc astfel de pachetele sau/si pen-uri (pixuri) de sanatate. Cautati si ...ajutati-va!
Un drum cat mai "usor" doresc tuturor!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna ziua aunt in bacau in oras, stiti pe cineva care are pachetele de sanatate in bacau, sau imi puteti da dvs saptamana asta?
Multumesc si succes!